Powered By Blogger

четвртак, 18. април 2013.

Očekivanja. Regionalni seminar o prodaji - KupiMe.

Razmišljate o tome da se bavite ili se već bavite prodajom? Šta je prodaja u stvari? Kako zakazati i voditi sastanak? Kako pregovaramo? Da li koristimo iste tehnike kada prodajemo proizvod i uslugu? O čemu razmišljaju naši klijenti? Primeri iz prakse predavača koji iza sebe imaju i preko deset godina iskustva. 

U današnjem svetu, konsultantski sat na ovu temu koštao bi stotine evra. 
Koliko je samo potrebno, konsultantima, da na svojoj koži i svom iskustvu prođu sve buke, treninge, uspešne i neuspešne sastanke, da bi iz svega izdvojili samo korisne stvari i omogućili da se greške ne ponave upravo vama? 
Koliku cenu ste zapravo spremni da platite da vam se ne desi greška, kiks, neuspeh?

Na današnjem sastanku, Boban Mnačev, koji će voditi panel ove subote, na seminaru KupiMe  ,  naveo me je na razmišljanje o tome kako je svaki razgovor, trening, seminar investicija u samog čoveka. Istina, ja koja sam prošla i organizovala desetine obuka i edukacija, svesna sam toga ali sam još svesnija da je okruženje oko mene još uvek nedovoljno aktivno i zatvoreno.


Prodaja je odlična prilika da podstakne mlade ili nešto starije da izađu iz zone konfora, kreiraju nešto novo, uđu u preduzetništvo, upoznaju svoje mogućnosti, iskoriste šanse i deluju još snažnije. 

Sa druge strane, ljudi koji se bave prodajom znaju da je u pitanju dinamična oblast. Zahteva svakodnevni rad, novinu, test i promenu. Prateći sve navedeno izabrali smo 5 predavača koji svoj konsultantski sat, ove subote ne naplaćuju, već poklanjaju.  

Njihove biografije i teme o kojima će govoriti možete pronaći ovde .

 Prijava je otvorena još 24h.

Nastavite da negujete i razvijate svoje učeće okruženje. Upravo to okruženje, svakog dana, stvori novu priliku, ideju i inspiracijiu.

Нема коментара:

Постави коментар